niedziela, 22 marca 2015

Max Factor 2000 Calorie



Dwa tygodnie temu poczułam brak tuszu, ponieważ wszystkie które miałam zaczęły się pomalutku kończyć. Jakiś czas temu pokochałam firmę Max Factor, a stało się to po zakupie fluidu Lasting Performance i maskary widocznej na zdjęciu poniżej.
Obydwa te produkty kupiłam w Rossmanie na jakiejś promocji. W regularnej cenie (w Rossmanie) obydwa te produkty kosztują 50zł ale w Internecie można kupić je tanie.
Nie chcąc czekać na przesyłkę ze sklepu internetowego postanowiłam, że kupie tusz też z Max Factor ale tańszy. Koleżanka poleciła mi tusz 2000 Calorie (widoczny na zdjęciu poniżej)


Kupiłam go w Rossmanie za 30zł ale można go kupić również TUTAJ (i pewnie nie tylko) za niecałe 20zł.
Powiem tak.. Cena jest stosunkowo niewielka jak na tak dobry tusz.
Bardzo mi się podoba jego szczoteczka (widoczna na zdjęciu poniżej), jest o wiele cieńsza od tych które zawsze używałam. Bardzo dobrze rozczesuje rzęsy wydłuża i delikatnie pogrubia.
Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że jestem z niego bardzo zadowolona. Utrzymuje się cały dzień na rzęsach nie osypuje się.


Jak efekt przedstawia się na moich rzęsach:













Na zdjęciu pierwszym widzimy moje rzęsy bez tuszu, na zdjęciu drugim rzęsy z jedną warstwą tuszu 2000kcal, a na zdjęciu trzecim widzimy moje rzęsy z dwoma warstwami tego tuszu.

Do podkreślenia naturalnej długości rzęs wystarczyłaby tak naprawdę jedna warstwa, ale ja lubię rzęsy mocnej wydłużone więc zazwyczaj nakładam na nie dwie warstwy tuszu.

Zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga :)

36 komentarzy:

  1. Ja od lat używam Maybelline Volum´ Express The Colossal Smoky Eyes i jest niesamowity :)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go w swojej kosmetyczce i rzeczywiście jest świetny i niedrogi! :)

      Usuń
  2. Rzęsy z dwoma warstwami bardzo mi się podobają

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, daje to bardzo fajny efekt, ale ja na razie mam tusz i nie potrzebuję nowego. :))
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę Ci kochana polecić z Benefitu "they're real! mascara" - jest absolutnie genialna i mam już chyba 3 lub czwartą i nie zamieniłabym jej na inną :) Mega wydłuża rzęsy :) Po jednej warstwie wygląda bardzo naturalnie, po dwóch rzęsy wyglądają jak do nieba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam o niej. chętnie wypróbuje. a gdzie ją kupujesz?

      Usuń
  5. z dwoma warstwami ładnie wyglądają, lae bez tuszu też ładnie xd


    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takie efektu końcowego :(

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post!
    http://fashionlittlestrawberries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie malujemy się na co dzień ale takie posty są bardzo praktyczne :)
    zapraszamy i pozdrawiamy :*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fajnego bloga , ale powiększyłabym zdjęcia ;) Co powiesz na wspólną obserwację ?? Jak tak to daj znać u mnie i zacznij ;)
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna recenzja !!
    Zapraszam na OBSERWOWWANIE KOMENTOWANIE i OGÓLNIE n amojego bloga :*
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam tego tuszu, na razie pozostaję wierna Maybelline ;)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie opisałaś. Masz śliczne oczy ! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://colorfuldream0103.blogspot.com/ Twój post bardzo mi się podoba , obserwuje cię i zapraszam do mnie może też mnie zaobserwujesz ??? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo słyszałam o tym tuszu, chyba będę musiała pomyśleć nad kupnem
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, ja używam tuszu z Rimmel :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chciałam się odwdzięczyć, ale widzę że nie masz baneru z obserwatorami. Do kręgów nikogo nie dodaję :)

      Usuń
  16. Też obserwuję <3 Bardzo fajny blog :) http://anulkaaaa16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie podkreśla rzęsy i ładnie je rozdziela :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis, ten tusz musi być świetny! <3

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki w naszym nowym poście ? --> http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wishist-choies.html
    To dla nas ważne. Będziemy bardzo wdzięczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam zawsze problem z odpowiednim doborem tuszu! :)
    pozdrawiam i obserwuję www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wydaję się ciekawym, fajnym produktem ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna firma :) obserwujemy? Daj znac u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny efekt, ja zaczynam testować Maybelline Lash Sensational :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzęsy z dwoma warstwami tuszu wyglądają świetnie! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię MaxFactor 2000. Ma super szczoteczkę i jest mega czarny :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń