sobota, 21 marca 2015

Pędzle SUNSHADE MINERALS

Długo zastanawiałam się jakie pędzle wybrać do mojego codziennego makijażu. Dodam, że uwielbiam się malować, sprawia mi to ogromną radość i daje mi satysfakcje kiedy uda mi się wykonać taki makijaż, który sobie wyobraziłam.

Dlaczego akurat Sunshade Minerals? Szukałam pędzli, które będą dobre i stosunkowo niedrogie. Poszperałam troszeczkę w sieci i natknęłam się na kilka miłych słów na temat tych pędzli. Miały dość dobrą opinię, cena była satysfakcjonująca więc postanowiłam je kupić. Zamówiłam je na TUTAJ. 9 podstawowych pędzli z włosia syntetycznego, które bardzo polubiłam przybyły do mnie bardzo szybko i bardzo tanio, bo zapłaciłam za nie 39zł a przesyłka wyniosła mnie chyba 10zł- dla mnie bomba. Cena super, czas wysyłki super i pędzle też super.
Zapakowane były bardzo estetycznie w lnianym etui (widocznym na zdjęciu wyżej), który na co dzień leży w szafce, a pędzle stoją na półce w szklaneczce.
Cóż mogę więcej o nich powiedzieć.. Każdy z nich różni się od siebie, a razem współpracują bardzo dobrze. Najbardziej lubię pędzle do makijażu oczu. Dzięki nim mój makijaż wygląda o wiele lepiej, ponieważ bardzo ładnie łączą cienie na powiece a jeden z pędzli (na zdjęciu powyżej czwarty od lewej strony) idealnie nadaje się do blendowania cieni. Dodam jeszcze, że są bardzo delikatne i nie podrażniają buzi.
Pędzli tych używam już około 3 miesiące. Jeszcze z żadnego z nich nie wyleciał ani jeden włosek. Na twarzy podczas makijażu również nie widać włosków.
Myje je zazwyczaj raz w tygodniu w szamponie Johnson's Baby, ponieważ jest delikatny i dobrze domywa pędzle (na zdjęciu powyżej widać pędzle prosto po wczorajszej kąpieli :) ).
Powiem, że jak na razie jestem z nich bardzo zadowolona. Na dzień dzisiejszy wydaje mi się, że nie mają żadnej wady. Wydaje mi się, że są bardzo dobrym rozwiazaniem dla osób które nie chcą wydać na pędzle zbyt dużo pieniędzy, a zależy im na wysokiej jakości.

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Wspaniały post. Piękne zdjęcia. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na relacje z pokazu MSKPU i wiele więcej.
    Przedwczoraj były moje urodziny i najlepszym prezentem od Ciebie byłby komentarz na blogu i +1 w Google jeśli post Ci się spodobał.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przejże Twój blog. Zapraszam do mnie częściej :)

      Usuń
  2. Super wyglądają :)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń